wat foto's om bij op te warmen - Reisverslag uit Ko Lanta, Thailand van maaike - WaarBenJij.nu wat foto's om bij op te warmen - Reisverslag uit Ko Lanta, Thailand van maaike - WaarBenJij.nu

wat foto's om bij op te warmen

Door: maaike

Blijf op de hoogte en volg maaike

07 Januari 2009 | Thailand, Ko Lanta

natuurlijk wil ik jullie graag vanaf hier een beetje warme toesturen, vandaar wat leuke foto's... ik ben helaas zo slim geweest om de kabel van mijn nieuwe camera niet mee te nemen, dus heb maar een paar foto's... maar geeft wel een leuk beeld voor bij de open haard denk ik!

en mam wat ben ik blij dat ik hier zit, ver weg van die muis!! alhoewel ik hier ook fijne huisdieren heb. Zag gisteren een slang door het grasveld glijden, en dacht 'gelukkig kan dat beest mijn schattige hutje op palen niet in'....totdat ik een grote kikker aantrof (durfde hem niet te kussen, maar zit me nu toch nog steeds af te vragen of dit een gemiste kans is geweest..). En als een kikker mijn huisje inkomt kan een slang dat vast ook... maar niet over nadenken (en als het gebeurt dat beest ook zeker niet proberen te kussen!). Ook wordt ik vergezeld door wat mieren en gekko's.. Heb wel het geluk dat hier geen apen zijn, want die hebben de leuke eigenschap in te breken (is al eerder deze reis gebeurt ;) )

tot zover dit korte bericht.. het relaxen lukt goed, ben een beetje slap van de antobiotica (of de hitte). Maar ga morgen denk ik toch weer actief doen :)

groetjes Maaike

  • 07 Januari 2009 - 09:46

    Rosalie:

    Super mooie foto's maaike! Ben wel een beetje jaloers aan het worden ;)

    Veel plezier nog daar

  • 07 Januari 2009 - 10:09

    Vera:

    Tja, die kikker, dat had 'm inderdaad weleens geweest kunnen zijn. Ik bedoel, romantischer kan toch niet bij zo'n omgeving?
    Ik kijk nu uit het raam en er ligt een mooi laag sneeuw hier in Rotje Knor.
    En gisteren reed ik vanuit mijn werk over allemaal landswegen en overal zag ik mensen schaatsen op het natuurijs. Tjonge, wat is dat lang geleden dat dat kon.
    Maar misschien vriest het nog wel als je weer terug bent, dat wordt dan wel even overschakelen voor je!

    Zijn daar trouwens nog wat andere medebackpackers te vinden, of zit je werkelijk in je eentje in een hutje op de hei?
    Nou ja, dan heb je in ieder geval weleens een keertje echte rust! (behalve ongewenst bezoek van slangen e.d. dan)

    Nog veel plezier toegewenst en wel jammer van dat duiken, maar Curacao biedt ook volop mogelijkheden!

    Liefs Vera

  • 07 Januari 2009 - 11:00

    Magda:

    Nou Maaike, wat onwezenlijk allemaal, jij schrijft over duiken en slangen, wij denken alleen maar aan ijzel en schaatsen!!! Mischien krijgen we wel weer een 11-stedentocht!!!
    groetjes

  • 07 Januari 2009 - 11:51

    Michelle:

    hey maaik
    klinkt zeker niet verkeerd daar, waarschijnlijk net zo heerlijk warm als hier! alleen jammer van het duiken, hoop dat je er bij de terugvlucht geen last van hebt!
    X

  • 07 Januari 2009 - 12:30

    Marry:

    ik zie ook dat je voeten bruin zijn dus het is niet alleeen je eigen wens, jammer van die kikker zou eindelijk bewijs zijn of er sporen van waarheid schuilen in het sprookje, gewoon proberen de volgende keer dat ie langs komt, ik heb ooit met mijn hand een pad vastgepakt die inmijn bergschoen zat, ik heb ook niet gekust alleen zo hard gegild dat de hele camping me hoorde, maar ik was toen ook al getrouwd met iemand die niet eerst een kikker was. groetjes Marry

  • 07 Januari 2009 - 12:49

    Carolien:

    Maaik, je zit ons gewoon jaloers te maken:P:P Wat een prachtige foto's!! En wij maar door de sneeuw glibberen hier, haha! Geniet er lekker van, met of zonder huisdieren:) Die slang komt vast je hut niet in:D
    tot snel!
    xxx Caro

  • 07 Januari 2009 - 13:13

    Chi:

    Haha ik denk dat ik je foto's ga inlijsten en overal ga hangen in mn nieuwe kamer! :P

    trouwens, Paulien, ik weet niet of je dit leest, ik heb een chinese methode voor die muis! :P Heb een supersterke plakstrip gekregen waar die muis op blijft plakken en dan.. tja.. sterft? Ik heb het nooit durven gebruiken omdat ik geen levende muis op een strip wilde tegenkomen :) wil jij het? ;)

  • 07 Januari 2009 - 14:45

    Lisa:

    Haha, wat een grappig verhaaltje.. Succes met al die beesten ontlopen! Veel plezier nog en tot over 1,5 week :)

  • 07 Januari 2009 - 14:45

    Lisa:

    Haha, wat een grappig verhaaltje.. Succes met al die beesten ontlopen! Veel plezier nog en tot over 1,5 week :)

  • 07 Januari 2009 - 14:46

    Lisa:

    Oeps, ik ben wel erg enthousiast..

  • 08 Januari 2009 - 20:07

    Paulien:

    Hallo Chi, nee een levende muis op een plakstrip zie ik ook niet zo zitten maar een muis die al ons eten aanvreet is ook niet zo fris. Ik heb hem al een paar dagen niet gezien, mischien is hij wel gaan schaatsen...

  • 09 Januari 2009 - 07:20

    Maaike:

    tja, dat muizen verhaal boeit me wel, en als de muizen in NL zelfs al hebben leren schaatsen dan heb ik helemaal het idee dat ik aan de andere kant van de aardbol zit!
    en over die plakstrip, misshcien dat de huisbaas die methode ook heeft toegepast bij het dichttapen van de afzuigerbuis in je kamer chi... twee vliegen in 'e'en klap, geen stank meer en een muizenval :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ko Lanta

maleisie/ thailand

Recente Reisverslagen:

17 Januari 2009

thuis :)

16 Januari 2009

Last minute stress...

11 Januari 2009

genieten!

07 Januari 2009

wat foto's om bij op te warmen

06 Januari 2009

plannen vallen UIT het water...
maaike

fotoshoot

Actief sinds 15 Dec. 2008
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 45517

Voorgaande reizen:

04 September 2015 - 18 Oktober 2015

china

04 September 2015 - 18 Oktober 2015

china

23 Juli 2015 - 23 Juli 2015

Japan

07 December 2014 - 03 April 2015

Cambodja

18 Februari 2014 - 25 Juni 2014

Filipijnen

22 December 2013 - 02 Februari 2014

Vietnam

16 Juli 2011 - 28 Augustus 2011

china

07 Februari 2010 - 24 Mei 2010

Ghana

31 Juli 2009 - 23 Augustus 2009

thailand

21 April 2009 - 29 Mei 2009

curacao en suriname

12 Maart 2009 - 07 April 2009

china

24 December 2008 - 15 Januari 2009

maleisie/ thailand

Landen bezocht: