een witte kerst ? - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van maaike - WaarBenJij.nu een witte kerst ? - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van maaike - WaarBenJij.nu

een witte kerst ?

Door: maaike

Blijf op de hoogte en volg maaike

24 December 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

Selamat Pagi!

hier even een kort berichtje voor ik de urbane jungle van Kuala Lumpur ga veruilen voor de 'echte' jungle van Taman Negara! Ik wil natuurlijk beginnen met jullie allemaal een hele leuke kerst toe te wensen, voor mij is kerstavond al zo goed als voorbij, net lekker gegegten met de groep in een amerikaanse stijl tent met veel glitters, foute kerstmuziek en nep kerstmannen :), op straat kun je ook overal lichtgevende kerstballen kopen, kerstslingers en spuitsneeuw, zolang het maar nep en fout is is het hier goed!

de groep is gezellig, dus ik heb het tot nu toe prima naar mijn zin, zijn wel lange dagen, maar ja.. ik heb niet te klagen met een lekker zonnetje ;). Ben zojuist ook voor de tweede keer naar het malaysia airline kantoor geweest (na eerst gebeld te hebben, maar de computer viel uit, en een ander kantoor te hebben bezocht wat niet meer bleek te bestaan..) en als het goed is kan ik twee weken langer blijven in dit lekkere zonnetje (wil jullie verder niet jaloers maken hoor..)... maar oma steek voor de zekerhied toch nog maar een kaarsje op, want niks is hier zeker voor je het zwart op wit hebt

mijn wensen wat betreft een gids (een oude gelukkig getrouwde man, zodat hij niet acher mij aan kan zitten, of een vrouw) zijn helaas niet uitgekomen; mijn gids is een 23 jarige hippe maleisier die vervolgens ook nog zijn nog knappere (vindt hij zelf) neef gaat meenemen tijdens onze jungle tour, haha... alle meiden van de groep vinden dit natuurlijk geweldig. Maar het is ook wel gezellig hoor, aardige gast en wel iets leuker dan een man van 60 (de gids van de andere groep..).

met mij dus alles super zoals jullie lezen, ik ga nu nog even genieten van een fish spa: vissen die de 'dirt' van de voeten af gaan eten, schijnt lekker te zijn... ik ga eerst even kijken hoe die vissen eruit zien, en dan misschien wel proberen

kerstknuffel vanuit maleisie! Maaike

  • 24 December 2008 - 15:24

    Sandra:

    Hey maaike!

    KLinkt goed allemaal!
    Ik heb per ongeluk op de verkeerde link geklikt en mezelf - jaja- uit je mailinglist gehaald...gelukkig linkte ie me wel door naar je bericht, zodat ik dit kan plaatsen ;)
    Kan je me er weer inzetten?

    Veel plezier verder en geniet ervan! Hier wordt het als het goed is lekker koud, en wie weet kunnen we schaatsen! Hoe hollands willen we het hebben!

    Xx san

  • 24 December 2008 - 16:22

    Michelle:

    Hey maaik
    klinkt goed!
    niet lang meer of jullie zijn hier!!
    iig kijk je uit dat het geen piranja's zijn hahah!
    X

  • 24 December 2008 - 16:25

    Annet:

    Ha die gezellig nichtje!
    LEUK!! dat je ook ons via de mail op de hoogte houd! Pas op voor de guid! Zeker als die lekker is. Leuke kerst en suc6 met de reis! Laterzzzzz! 4x van Vliet!

  • 24 December 2008 - 16:52

    Marry:

    toevallig net zondag voor tv gezien bij het reisprogramma van llink hoe die vissen eruit zien, ze zijn gelukkig niet zo groot, maar ziet er wel een beetje viezig uit, kan je lekker sjanzen met een jonge gids....of is zijn neef ouder??? Heel gezellige dagen en selamat malam dan selamat makam. liefs Marry

  • 24 December 2008 - 18:22

    Suzanne:

    Een foute glitter kerstavond in Maleisie: geweldig!

    Visjes die aan je voetjes knagen en gidsen die uit je handen eten, prima ingredienten voor een onvergetelijke reis :-)

    Plezier in Taman Negara,

    Lfs Su

  • 25 December 2008 - 02:13

    Kim:

    Hey Maaike,

    Jij ook prettige kerstdagen! Hier zijn ze ook van de superfoute (amerikaanse), lichtgevende, felgekleurde, knipperende kerstversiering... sinds november al... blijkt hier katholiek te zijn! Chill dat je wat langer kan blijven, en fijn om te weten dat ik straks niet de enige bruine ben in het huis :P Veel plezier met de vissen en de hippe maleisier!

    X Kim

  • 25 December 2008 - 16:13

    Paulien:

    Hoi maaike, kerst groetjes van iedereen die bij oma was. Margriet no 1 is uit en we staan erin hoor!

    kusje

  • 26 December 2008 - 16:21

    Chi:

    ha maaike! ben zeker wel jaloers op je zonnetje! heb me net 3 dagen verkleumd in disneyland! (ben dus nog heel teruggekomen ook ondanks mijn rijvaardigheden in combinatie met extreme griep :P)
    pas je wel beetje op daar? we moeten nog wel naar Chi-na! heel veel plezier en hou ons op de hoogte!
    Xx Chi

  • 26 December 2008 - 16:54

    Rosalie:

    Hey Maaike!

    Helaas hier geen witte kerst, maar het is wel errug koud!! :P Dan zit jij denk toch even beter in het zonnige zuiden. Heel veel plezier daar!

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

maleisie/ thailand

Recente Reisverslagen:

17 Januari 2009

thuis :)

16 Januari 2009

Last minute stress...

11 Januari 2009

genieten!

07 Januari 2009

wat foto's om bij op te warmen

06 Januari 2009

plannen vallen UIT het water...
maaike

fotoshoot

Actief sinds 15 Dec. 2008
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 45907

Voorgaande reizen:

04 September 2015 - 18 Oktober 2015

china

04 September 2015 - 18 Oktober 2015

china

23 Juli 2015 - 23 Juli 2015

Japan

07 December 2014 - 03 April 2015

Cambodja

18 Februari 2014 - 25 Juni 2014

Filipijnen

22 December 2013 - 02 Februari 2014

Vietnam

16 Juli 2011 - 28 Augustus 2011

china

07 Februari 2010 - 24 Mei 2010

Ghana

31 Juli 2009 - 23 Augustus 2009

thailand

21 April 2009 - 29 Mei 2009

curacao en suriname

12 Maart 2009 - 07 April 2009

china

24 December 2008 - 15 Januari 2009

maleisie/ thailand

Landen bezocht: