Last minute stress... - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van maaike - WaarBenJij.nu Last minute stress... - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van maaike - WaarBenJij.nu

Last minute stress...

Door: maaike

Blijf op de hoogte en volg maaike

16 Januari 2009 | Maleisië, Kuala Lumpur


Laat ik Malaysia Airlines nog even bellen om mijn vlucht voor de zekerheid te bevestigen (was niet nodig verzekerde ze mij vorige keer, maar ik dacht doe het toch maar..)

‘mevrouw u vliegt de 2e januari… en het is nu de 14e januari, weet u dat? .... Paniek...stress... ’uhmmm, ja maar ik heb mijn terugvlucht omgeboekt, toch??!’... (lange stilte)... ’ Hello!?’ ....’ Ik zal even voor u kijken mevrouw.. oja hier zie ik het...but problems, problems, miss you should really %$#$$&&!’ …’sorry what do I have to do?’ … ‘ You should really &^##!’…. (ik versta echt niet wat ze zegt..) ‘kunt u dat nog een keer herhalen?!’ (ik begin nu een rood oor te krijgen doordat ik de telefoon bijna in mijn oor duw, maar versta echt niet waarom er nu problems zijn, en wat ik moet doen, ik versta alleen DAT er problems zijn en dat is niet echt een geruststellend..) ‘Miss you go to Malaysia office as soon as possible!’ ‘mag het morgen, het is nu 21.00 uur? ‘ oke dat kan wel, om 8.00 zijn ze open’..

Ik de volgende ochtend vroeg op pad, kom toevallig de taxi chauffeur tegen die mij de vorige dag van de boot naar het hotel bracht. ’ Iets mis met je ticket, don’t worry miss! You can enjoy Langkawi longer! I can drive you around the island, do you want my buisinesscard?!!’ (Lees: kaartje waarop zowel de oorspronkelijke naam als het telefoonnummer zijn veranderd en de man op die foto is ook zeker niet deze taxichauffeur, haha)… ‘Ja meneer ik weet dat ik gisteren nog heel verdrietig was dat ik nog maar 1 dag had in Langkawi, want ja het is hier heel mooi, en dat ik er tegen op zag om terug te gaan naar het koude NL, maar dat zei ik vooral om u een plezier te doen, en nu wil ik vooral zekerheid over mijn ticket!! Ik ben niet voor niks drie (misschien wel vier) keer in een kantoor van Malaysia geweest en heb ze zeker 10 keer gebeld…’ (lichte paniek bij mij, maar de man blijft relax, en zal me naar het kantoor op de luchthaven brengen)


Een half uur later zet de man me af bij de kabelbaan naar een uitzicht punt over het eiland..’je kunt hier ook lekker winkelen, en relax miss! Enjoy your last day in Langkawi, and come again!’

Het is inderdaad mijn laatste dag... op de luchthaven bleek er niks mis te zijn met mijn ticket, het meisje zei dat alles in orde was maar vroeg zich wel af waarom ik een dag te vroeg was ’ your fliht is tomorrow miss..’ ... degene die mijn telefonisch had geholpen had waarschijnlijk niet goed gekeken,of begreep het computersysteem misschien niet helemaal..


De mensen hier hebben niet veel stress,en daar kan ik wat van leren. Het komt altijd wel weer goed. Ben de rest van de dag dus heerlijk gaan relaxen en nagenieten va mijn dagen in Thailand.



Het was een super reis! Ben heerlijk uitgerust en kan er weer tegenaan. Weet nu wel dat ik liever samen reis dan alleen. Ik mis toch wel de gezellighied. Ik heb veel leuke mensen ontmoet, maar je gaat toch weer snel allebei je eigen weg.

Gelukkig heb ik twee leuke bestemmingen in het vooruitzicht waar ik heen ga met hele leuke mensen!! (heb er zin in Chi, Rosalie, Mies (en Suus?)!)

En als en nog mensen zijn met leuke reisplannendie op zoek zijn naar een reisgenoot, ik kan vaak wel een gaatje vinden in mijn agenda,en er zijn nog zo veel plekken die ik wil zien :) haha


Ik ga nu lekker mijn boek uitlezen, genieten van de laatste duik in zee en vanavond terug naar jullie. Mam neem je mijn shawl mee! Als ik thuisben plaats ik nog wat foto's.

Bedankt voor alle lieve berichten, tot snel


Liefs maaike

  • 16 Januari 2009 - 07:45

    Marry:

    he he stresskip ellendig voel je dan he als je niet verstaat wat er gezegd wordt, straks gewoon lekker Nederlands l....n. Selamat jalan en tot snel, liefs marry en natuurlijk selamt datang in Nederland en de chte kou is als verdwenen

  • 16 Januari 2009 - 07:45

    Marry:

    echte dus...slordigheidje

  • 16 Januari 2009 - 09:00

    Rosalie:

    Dat was echt even stressen zeg! Maar gelukkig is alles goed gekomen.. :)
    Wel jammer natuurlijk dat je weer terug naar Nl moet, maar gelukkig heb je nog mooie reizen op je programma staan! Ik heb er iig al zin in :)
    Groetjes en tot snel

  • 16 Januari 2009 - 10:14

    Michelle:

    jedem meis wat een verhaal!
    hoop dat je een goede reis naar huis hebt en op naar de volgende avonturen!!!
    heb er ook zin in!
    x

  • 16 Januari 2009 - 12:39

    Madelon:

    haha geweldig!
    Altijd goed nog even stressen vlak voor vertrek!Blij te horen dat je liever niet alleen reist.....was al bang dat ik mijn reismaatje voortaan moest gaan missen. We spreken snel af, doe voorzichtig en tot gauw!!! liefs madelon

  • 16 Januari 2009 - 15:12

    Chi:

    Tot maandag!! Super leuk dat je weer terug bent!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

maleisie/ thailand

Recente Reisverslagen:

17 Januari 2009

thuis :)

16 Januari 2009

Last minute stress...

11 Januari 2009

genieten!

07 Januari 2009

wat foto's om bij op te warmen

06 Januari 2009

plannen vallen UIT het water...
maaike

fotoshoot

Actief sinds 15 Dec. 2008
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 45476

Voorgaande reizen:

04 September 2015 - 18 Oktober 2015

china

04 September 2015 - 18 Oktober 2015

china

23 Juli 2015 - 23 Juli 2015

Japan

07 December 2014 - 03 April 2015

Cambodja

18 Februari 2014 - 25 Juni 2014

Filipijnen

22 December 2013 - 02 Februari 2014

Vietnam

16 Juli 2011 - 28 Augustus 2011

china

07 Februari 2010 - 24 Mei 2010

Ghana

31 Juli 2009 - 23 Augustus 2009

thailand

21 April 2009 - 29 Mei 2009

curacao en suriname

12 Maart 2009 - 07 April 2009

china

24 December 2008 - 15 Januari 2009

maleisie/ thailand

Landen bezocht: