bijna!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van maaike - WaarBenJij.nu bijna!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van maaike - WaarBenJij.nu

bijna!!

Door: maaike

Blijf op de hoogte en volg maaike

19 April 2009 | Nederland, Amsterdam

ben nu nog lekker aan t genieten van het nederlandse zonnetje! ik heb echt 2 super weken gehad hier, lekker bijgepraat met iedereen, op het terras gezeten en af en toe nog wat gewerkt...maar dinsdag vertrek ik weer; naar curacao :) super veel zin in!! ik vlieg samen met rosalie, en we gaan daar michelle opzoeken, een ander studiegenootje die daar antropologisch verantwoord bezig is.
het plan is twee weken genieten van de antilliaanse zon, zee, stranden en feestjes (en natuurlijk proberen nog wat culturele uitstapjes te maken) om vervolgens begin mei naar suriname door te vliegen en daar de 'echte' jungle in te trekken.. ben benieuwd!

ik ga mijn best doen jullie op de hoogte te houden en jullie af en toe te verblijden (?) met wat opvallende gebeurtenissen hier. natuurlijk vind ik het ook altijd leuk om verhalen uit nederland en de rest van de wereld te horen, dus mail me gerust of laat een berichtje achter via deze site :)

ik ga me nu weer even snel op het inpakken van mijn tas storten, en dan straks en morgen nog even hard centjes verdienen.

liefs maaike

• 19 April 2009 - 14:21

Chi-na:

Het is niet eerlijk! Ik hier keihard zwoegen en jij zon zee strand en feestjes! :P

• 19 April 2009 - 16:24

Su:

Whoehoeee! Eindelijk is het dan zover: Curacao en Suri! Superveel plezier vast met z'n drietjes! Af en toe heb ik nog zo'n: 'aaargh was ik maar meegegaan' gevoel, maar ach ga na m'n afstuderen wel lekker op pad. Daarnaast ga ik in mei duiken dus daar hou ik me maar aan vast :-) Zal aan jullie denken wanneer ik in mijn nieuwe duikuitrusting in de Rode Zee dobber!

Goede reis vast en plezier met de voorbereidingen!

• 19 April 2009 - 17:20

Michelle:

Bìjna!!!
    helemaal leuk!!!!!!!
    nog 2 nachtjes en dan komen jullie hier aan, op Dushi Korsou! Met 28 graden standaard, als het niet hoger is. Maar vergeet voor Suri en de nachten daar je dikke trui niet...
    Su we zullen aan je denken en je op hoogte houden, maar de Rode zee is ook niet verkeerd! Succes met afstuderen!
    Tot snel allemaal!
    x

• 19 April 2009 - 19:37

Marry:

stelletje vieze stinkerds, Maaike ik heb je niet eens gezien tussendoor....veel plezier ik ga gewoon een weekje Londen en Schotland, valt natuurlijk helemaa in t niet bij jullie mar ik ben er zeer content mee, zit nu nog helemaal onder de verfspetters vanhet klussen, ik hoor tot de werkpaarden....veel plezier en dikke kus voor Mies. Liefs Marry